Kuzey Marmara Otoyolu’nda Sany imzası

25 Mayıs 2018 Cuma - 10:00
Kategori: Haber

PAYLAŞ

Kuzey Marmara Otoyolu’nda Sany imzası
Kuzey Marmara Otoyolu’nda Sany imzası

Beş yıldan kısa bir süre içerisinde Türkiye pazarında sıklıkla tercih edilen markalardan biri haline gelen Sany, Türkiye’nin önemli projelerinde yer almaya devam ediyor. Sany fore kazık makineleri ve paletli vinçler, özellikle İstanbul’da yapımına devam edilen Kuzey Marmara Otoyolu Projesi’nde kullanılıyor

İş makinesi pazarında dünyanın önde gelen markalarından birisi olan ve Ascendum Makina ile birlikteliği neticesinde Türkiye pazarında birçok projede yer alan Sany, İstanbul’da çalışmaları büyük bir hızla devam eden Kuzey Marmara Otoyolu (KMO) projesinde fore kazık makineleri ve paletli vinçleri ile boy gösteriyor. Projede görevli çok sayıda farklı firmanın tercih ettiği ve görev aldığı hemen her işi istenilen şekilde gerçekleştiren fore kazık makineleri ve paletli vinçler, gerek iş gücü gerekse fiyat - performans yönünden kullanıcıları memnun ediyor.

Dev proje, dev işbirliği

 

İstanbul trafiğinde büyük bir dönüşüm yaratması planlanan ve 452 kilometrelik bir güzergahı kapsayan KMO, Sakarya - Akyazı’dan başlayarak İstanbul - Kınalı’ya ulaşıyor. Yap – İşlet - Devret kuralları ile İdare Karayolları Genel Müdürlüğü Müşavir Yüksel Proje nezaretinde, görevli şirket Marmara Otoyolu İşletme A.Ş sorumluluğunda; Kalyon - KRP, Limak, Cengiz, Kolin İnşaat firmalarına ayrılan 7 ad kesimde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Projede 1. ve 2. Kesim’deki çalışmalardan sorumlu olan Kalyon - KRP ortaklığında Kontrol Güvence Geoteknik İşler Müdürü olarak görev yapan Eftal Gökçe, projenin İstanbul için bir mihenk taşı olacağını düşünüyor. Çalışmalar hakkında bilgi veren Eftal Gökçe, “Otoyolun 1. Kesimi’nde; Km 0+000/39+500’deki Tayakadın’a kadar 4 kavşak, 4 viyadük, 16 köprü, 20 alt geçitli sanat yapılarının yanı sıra Çatalca ormanlarına zarar verilmemesi adına 2145 m + 593 m’lik 2 adet tünel ile Çatalca yerleşimine teğet devam ediyor. 2. Kesim güzergahında ise 5 kavşak, 4 viyadük, 20 köprü, 7 alt geçit, 20 menfezli sanat yapıları inşaatı sürüyor. Bölgedeki eski kömür çukurlarının doldurulması ve zemin iyileştirme çalışmaları da projenin temel ayaklarını oluşturuyor. Tüm bu çalışmalar muazzam miktarda iş gücünü de gerekli kılıyor” dedi. Gökçe, çalışmaların ayrıntılarını şu şekilde özetliyor: “KMO Avrupa bölümü 1’inci, 2’nci ve 7’nci kesimler otoyol inşaatı kapsamında yaklaşık 200 bin m fore kazık imalatı yapıldı. Çoğunlukla çapları 120 cm, 165 cm ve kısmen 100 cm’lik olan fore kazıkların boyu viyadük ayaklarında 30-50 m’ye ulaşırken, İBB eski moloz döküm alanında ise 56 m kazık yapmayı gerektirdi. Böylesi büyük bir projede birçok firma görev alırken, Sany tüm bu iş alanlarında kendi farkını belli etti.”

 

Yorumlar

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap

İLGİLİ HABERLER